Rainy day in Milan

Paris

Oggi è un giorno piovoso a Milano; ed è in queste giornate che mi piace ricordare e riguardare le foto che avevo fatto durante l’estate. In questo caso specifico, vorrei condividere con voi le foto del mio viaggio nella Francia del Nord e a Parigi.

Questo viaggio è iniziato dalla mia casa sul lago di Como per poi arrivare passando per la Borgogna e la Loira, con i suoi magnifici castelli, in un paesino sulle coste Bretoni vicino a Morlaix; successivamente mi sono spostata nella soleggiata e viva città di Parigi per poi come ultima tappa del  mio viaggio On the road sono passata per Strasburgo cittadina graziosissima e assolutamente da visitare! Infine dopo aver percorso km e km sono tornata da dove tutto è iniziato.


It’s a rainy day in Milan; in this kind of days I love remembering and looking at some of the photos I took during my summer holidays. In this particular case I want to share with you some of the photos I took during my trip in northern France and Paris.

This journey started from my house on Lake Como then arrived, through Burgundy and Loira, with her wonderful castels, in a preatty small town on the Bretons coast near Morlaix; later on I went to the sunny and lively Paris and for the end of my trip On the road Iìve passed for the lovely Strasburg (absolutely to visit!) Finally, after miles and miles, I came back to the lake.


Loira

Loira

Chamboard Castel

Chamboard Castel

Morlaix

Bretagna

Bretagna sunset

Bretagna beach

Roscoff

Roscoff

Brest

Brest

Brest

Paris

Paris

Paris

Paris

Strasburgo

Strasburgo

Strasburgo

Paris

DSC_0029

Photo by: @benedettacerri and tommaso cerri

Advertisements

2 thoughts on “Rainy day in Milan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s